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Harry vuelve a Reino Unido y pide que dejen de llamarlo «Príncipe»

El hijo menor de Diana de Gales insistió en que solo lo llamen Harry y dejen de mencionar su título real.

Harry

El Príncipe Harry, volvió a Reino Unido para realizar una de las últimas tandas de actividades oficiales antes de dejar de ser miembro de la Familia Real.

El duque, participó en el lanzamiento de un sistema de clasificación para evaluar el impacto ambiental de los viajes aéreos y las estancias de los turistas, junto a la organización Travalyst.

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El hermano del Príncipe William, lanzó su próxima fase de trabajo. Sin embargo, lo que más llamó la atención fue el llamado que hizo el hijo menor de Diana de Gales a que dejaran de llamarlo «Príncipe» insistiendo en que solo lo llamen Harry.

De hecho, cuando fue presentado ante el público para su discurso, la organizadora del acto afirmó: “Dejó claro que podemos llamarlo Harry”.

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In Scotland today, The Duke of Sussex and Travalyst have hosted a summit to launch their next phase of work, putting communities first, with a mission to create a more sustainable tourism industry. • “We are a coalition of partners with a shared goal to transform the future of tourism and travel for everyone – to give people access to better information and ensure the future development of tourism positively supports the destinations that the industry relies on, and that their communities depend on. We believe travel is a good thing. It is the heart of human experience, of cultural connections and of new friendships.” – The Duke of Sussex Travalyst is working to build a future where people are able to take holidays and trips that have social, environmental and economic benefits to communities and destinations built in. There is an increasing desire for these types of trips – and we want to make them a reality for everyone. At today’s summit in Edinburgh, representatives from across the Scottish tourism sector discussed the need to encourage and incentivise sustainable practices across the supply chain, in a way that meets the needs of consumers who want more clarity on how to choose more sustainable options. Image © PA / SussexRoyal

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